دنبال ثانیه ها میدوی .....
گام ها را بلند بر میداری تا......

شاید با تیک تاک عقربه کند خانه مادر بزرگ به آنها برسی.....

همه حس ها مرده اند...

حتـــــــــی.....!

حس عاشقانه ها...

شاید باید گذاشت و گذشت!!! ...