دنبال ثانیه ها میدوی .....
گام ها را بلند بر میداری تا......
گام ها را بلند بر میداری تا......
شاید با تیک تاک عقربه کند خانه مادر بزرگ به آنها برسی.....
همه حس ها مرده اند...
حتـــــــــی.....!
حس عاشقانه ها...
شاید باید گذاشت و گذشت!!! ...
+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۱ ب.ظ توسط محمد فؤاد
|
برای کشتن یک پرنده نیازی به اسلحه نیست!